2011. február 20., vasárnap

Kezdetnek

A gyakorikerdesek.hu oldalt olvasgattam és megdöbbentem mennyire hiányában vannak az alapvető tudásnak a fiatalok. És oh, bárcsak mondhatnám, hogy csak a 10-14 évesek, akik sajnálatosan már szexelnek ilyen tudatlanok, de még 20 évesektől is olvasok olyan kérdést, hogy Te jó ég. Szóval ha hiányoztál amikor tartották az órát, vagy csak semmi értelme nem volt, mint ahogy nálunk sem 13 éves koromban, mármint most komolyan, az egész értelme kb. az volt, hogy nem ciki betétet venni, ha egy fiú osztálytárs jelen van. Nos ez 10 éve volt, akkor még a gyerekek 90%-a várt 16 éves korukig, 60%-uk 18 éves korukig. Más idők voltak az biztos. 14 évesen nem a tuti gimit, meg a Gossip Girls-t néztük, hanem Clarissát, Sabrina a tinédzser boszorkányt és társaikat. De most tényleg: 22 éves koromban újranézve a Sabrinát, még az esküvője napján sem kerül szóba sem a szex. Dawson és a haverok? szintén, kb 18 évesen veszítik el a szüzességüket. És ha most felmész a gyakorikérdésekre, nos a 12-13 éves lányok cikinek érzik, ha szüzek, cikinek érzik ha egy hónap után nem fekszenek le a 19 éves pasijukkal, mert az éppen most fog megváltozni és nagyon komoly lesz és nagyon szerelmesek és félnek, hogy a fiú el fogja hagyni őket. És igenis jobbnak tartom az én gyerekkorom, amikor 13 évesen sokkoló volt, ha valaki már nem volt szűz, és anyukám háztartásbeli volt és ha rossz napom volt, hazajöttem azonnal itt volt és senki nem szólta le azért, mert nem a karrier volt neki az első és még ki lehetett jönni egy fizetésből.

Ami a legszomorúbb, hogy az iskolák nem veszik észre, hogy gyorsul a világ, hogy a lányok 12 évesen 16nak néznek ki, és az idős fiúk kihasználják őket, és eszük ágában sincs korszerűsíteni a felvilágosítást, hanem ugyanazt az idióta videót játszák le, azt is elkésve, 8. osztályba, amikor a lányok felének terhességi frászban is volt már része. A blogom célja az lenne, hogy az eltévedt lányokat segítsem tájékozódni. Mivel az anyukájuknak nincs elég idejük odafigyelni, eszük ágába sincs 12 éves lányukat felvilágosítani.

Akartok egy vicces dolgot így a kezdetben hallani? Anyukám érdekes személy, összetett. 9 évesen kaptam az első komoly felvilágosításomat, még csak az alap szexről volt szó, védekezésről és a menstruációról. A vicces dolog, hogy az ellentmondásossága ellenére, ezek a felvilágosítások a frászt hozták rám. Mondhatjátok, hogy lelkileg sérült lettem az elhamarkodottságtól, de tény, hogy eszem ágába sem volt érettségi előtt szexuális életet élni, hormonoknak kitenni a szervezetem egy fiú miatt. Időközben fejlődtek a gyógyszerek, meg ilyenek. De szerencsére a nevelés eredményeként már 4 és fél éve vagyok életem párjával, csak vele volt szexuális élményem, és az valami csodálatos volt, az első alkalom és el sem tudom képzelni, hogy azok a lányok milyen rettegve állhatnak az első szexhez, tudatlanságban. Még a lelkük és a testük sincs rá kész. Nem ítélkezek itt, de azt kijelentem, hogy részemről nem támogatom a 16 év alatti szexuális kapcsolatokat, de legalább tudják mit csinálnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése